Tworzenie i modernizacja systemów informatycznych

Intrasoft-TSI jest polską firmą działającą od 1997 roku w branży nowoczesnych technologii związanych z telekomunikacją i informatyką. Zajmujemy się budową i dostawą Systemów IT realizujących zadania sektora telekomunikacyjnego na rzecz Podmiotów Uprawnionych.

Specjalizujemy się w Systemach:

  • retencji danych,
  • kontroli korespondencji,
  • zapewniających bezpieczny obieg dokumentów elektronicznych,
  • wielkich baz danych (VLDB).


Mamy 19 lat doświadczenia w budowie i administracji Systemów na styku Operatorów Telekomunikacyjnych i Podmiotów Uprawnionych. Nasze Systemy pracujące u Operatorów wspierają działania Podmiotów Uprawnionych przez szybkiei niezawodne udostępnianie danych umożliwiając wypełnienie obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa i porządku publicznego.

Intrasoft-TSI posiada certyfikat bezpieczeństwa przemysłowego (ŚCIŚLE TAJNE, NATO SECRET, SECRET UE). Zapewniamy rozwiązania o odpowiednim poziomie bezpieczeństwa w zakresie poufności i integralności przetwarzanych danych.

Koncentrujemy się na budowie Systemów wysokiej dostępności i niezawodności. W swoich produktach wykorzystujemy stabilne i niezawodne technologie dostarczane przez światowych potentatów z dziedziny IT, takich jak: Oracle, Microsoft, Dell czy Cisco. Dla naszych rozwiązań świadczymy najwyższej jakości usługi wsparcia technicznego zapewniając ciągłość ich działania.

Konsultacje / wsparcie merytoryczne przy realizacji projektów

Intrasoft-TSI posiada bogatą wiedzę merytoryczną zdobytą podczas realizacji ponad stu projektów informatycznych, z których znaczna część uwzględniała specyfikę działania Operatorów Telekomunikacyjnych. Nasi specjaliści posiadają szczególnie bogate doświadczenie w zakresie projektów obsługi Podmiotów Uprawnionych poparte wieloletnią działalnością w tym zakresie.

Jesteśmy autorami Systemów wspomagających obsługę Podmiotów Uprawnionych, których funkcjonalność i niezawodność w znaczący sposób ułatwia Operatorom wywiązywanie się z obowiązków nałożonych przez Prawo Telekomunikacyjne.

Od 19 lat nasi analitycy pełnią wiodącą rolę przy definiowaniu zadań i prowadzeniu projektów dla Zespołu Zabezpieczeń Systemów Teleinformatycznych oraz Pionu Ochrony jednego z wiodących polskich Operatorów Telekomunikacyjnych. Nasi specjaliści wspomagają merytorycznie działy techniczne Operatorów przy specyfikacji wymagań dla platform dostarczających nowe usługi telekomunikacyjne.

Utrzymanie produkcyjne działania systemów

Intrasoft-TSI posiada zespół specjalistów, którzy od wielu lat zajmują się wsparciem na poziomie eksperckim personelu technicznego naszych Klientów i Systemów obsługi Podmiotów Uprawnionych.

W ramach utrzymania produkcyjnego Systemów naszych Klientów oferujemy dwa podstawowe typy usług.

Wsparcie administracyjne

Czynności wsparcia administracyjnego polegają na pomocy udzielanej pracownikom technicznym Klienta (Administratorom, Operatorom) w codziennym utrzymaniu platform produkcyjnych naszych produktów oraz monitoringu  Systemów powiązanych.

W ramach usługi oferujemy relokację naszych ekspertów do pracy w pomieszczeniach technicznych Klienta uwzględniającej:

  • monitorowanie działania Systemów i sprzętu,
  • tworzenie kopii zapasowych,
  • porady dla użytkowników Systemu,
  • wykonywanie czynności zdefiniowanych w procedurach administracyjnych,
  • zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami,
  • nadzór serwisu firm trzecich,
  • pomoc ekspercką dla Administratorów i Operatorów Systemów produkcyjnych.

W zakresie realizacji projektów oferujemy

  • dostosowanie naszych rozwiązań do specyficznych potrzeb Klienta,
  • pomoc merytoryczną przy akredytacji systemów mających przetwarzać informacje niejawne,
  • konsultacje w zakresie bezpieczeństwa, modernizacji i integracji istniejących systemów,
  • konsultacje w zakresie budowy i rozwoju Systemów do obsługi Podmiotów Uprawnionych,
  • szkolenia w zakresie produktów Intrasoft-TSI,
  • audyty bezpieczeństwa,
  • konsultacje w zakresie optymalizacji kosztów infrastruktury IT.

Wsparcie awaryjne

Na życzenie Klienta, oprócz standardowego wsparcia gwarancyjnego oferujemy rozszerzony program profesjonalnego wsparcia platform produkcyjnych:

  • szybka i sprawna naprawa sprzętu oraz aktualizacje oprogramowania w przypadku problemów,
  • serwis świadczony jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę,
  • pomoc w naprawie i ustalenie źródła problemów w siedzibie Klienta.

W ramach usługi wsparcia awaryjnego oferujemy ustalenie indywidualnych poziomów SLA (Service Level Agreement).

Wsparcie awaryjne realizowane jest przez stały i fachowy zespół serwisowy zlokalizowany w Polsce a jego dostępność, czas reakcji i czas usunięcia przyczyn awarii jest uzależniony od wymagań Klienta.