Tworzenie i modernizacja systemów informatycznych

System CC jest zintegrowanym systemem informatycznym, który zapewnia pełną infrastrukturę informatyczną i telekomunikacyjną potrzebną do działania call center. Skalowalna architektura pozwala na obsługę zarówno małych jak i dużych firm.

Moduły funkcjonalne systemu zapewniają:

  • obsługę scentralizowanych i rozproszonych call center
  • bezpieczeństwo korporacyjne (zarządzanie użytkownikami, udostępnianie aplikacji korporacyjnych, bezpieczeństwo sieciowe)
  • bezpieczną pracę zdalną
  • zdalny hepldesk

System CC jest w pełni skalowalny, moduły mogą być dowolnie ze sobą łączone i konfigurowane w zależności od potrzeb Klienta:

  • Serwer VoIP z uprawnieniami opartymi o serwer LDAP oraz wsparciem dla protokołów H323, SIP, IAX2, łączy PSTN, ISDN 2+1, 30+2. Zawiera on również moduł dla call centre dostosowywany indywidualnie dla Klienta.
  • Serwer do pracy zdalnej oparty o protokół RDP i VNC
  • Wsparcie dla pracy zdalnej poprzez VPN IPSEC i PPTP
  • Serwer oparty o LDAP zawierający wszystkie informacje o użytkownikach (odpowiednik PDC/AD)
  • Serwer DHCP z zabezpieczeniem na poziomie MACAdresów
  • Serwer DNS z automatycznym dynamicznym uaktualnianiem powiązań nazw z adresami IP z serwera DHCP
  • Serwer DNSC dla szybkiego rozwiązywania nazw komputerów lokalnych i adresów internetowych
  • Serwer TFTP do automatycznego instalowania stacji klienckich oraz startowania telefonów VIP
  • Serwer Plików z uprawnieniami opartymi o serwer LDAP
  • Serwer Wydruków z uprawnieniami opartymi o serwer LDAP
  • Serwer Proxy z uprawnieniami opartymi o serwer LDAP
  • Serwer Firewall z uprawnieniami na poziomie mac adresów, adresów IP i powiązania z serwerem LDAP
  • Serwer monitorujący elementy systemu
  • Konsola Helpdesk

Zbudowany jest  w całości na oprogramowaniu opensource, dzięki czemu nie wymaga zakupu licencji zależnej od sprzętu czy ilości użytkowników.

Podstawowe zalety naszego produktu:

  • Oparty o systemy i oprogramowanie opensource
  • Prosta administracja i zarządzanie – niskie koszty eksploatacji
  • Modułowa budowa systemu
  • Możliwość dowolnej rozbudowy systemu wraz z integracją z istniejącymi systemami Klienta
  • Niskie koszty dostosowania systemu do potrzeb klienta
  • Elastyczna architektura umożliwiająca zaadaptowanie istniejącego sprzętu